Billboard Political Partij Voor De Dieren at Schiphol Airport the Netherlands 1452022

Partij voor de Dieren doet mee aan Waterschapsverkiezingen — RTVRidderkerk

De standpunten die te vinden zijn gaan niet alleen over onderwerpen die raakvlakken hebben met dieren, natuur en milieu, maar ook over Europa, de economische crisis en bezuinigingen op de zorg. Klik hier voor de standpuntendatabase.

Partij voor de Dieren onvoldoende onafhankelijke wetenschappelijke informatie over chemtrails

Een leefbare Aarde. Dieren­rechten. Voedsel en landbouw. Econo­mische systeem­ver­an­dering. Zorg voor iedereen. Groen en betaalbaar wonen. Kennis en cultuur. Een recht­vaardige samen­leving. Europa en inter­na­ti­onale soli­da­riteit. Standpunten.

Cartoon van de Dag Partij voor de Dieren wil snel overbodig worden.

Natuur voorop stellen. Milieu, klimaat en energie. Wonen, zorg, onderwijs en cultuur. Veiligheid, privacy en burger­rechten. Standpunten.

Kies 15 maart Partij voor de Dieren

Standpunten. Delen via: Dierenwelzijn, Natuur en Milieu. De opvang van zwervend aangetroffen dieren is een wettelijke taak van de gemeente. Ondanks die wettelijke zorgplicht hebben dierenhulporganisaties in Utrecht moeite om het hoofd boven water te houden, de inzet van vele hardwerkende vrijwilligers ten spijt.

De Europese Paradox van de Partij voor de Dieren EU Explainer

Gezonde landbouw. Dieren­rechten. Natuur en klimaat. Gezonde leef­om­geving. Wonen, bouwen en vervoer. Recht­vaardige economie en samen­leving. Standpunten.

Partij voor de Dieren doet mee aan Provinciale Statenverkiezingen RTV Drenthe

Opkomen voor dieren. Gezonde landbouw en duurzaam voedsel. Natuur voorop stellen. Milieu, klimaat en energie. Wonen, zorg, onderwijs en cultuur. Veiligheid, privacy en burger­rechten. Geen bio-industrie in Buren. Standpunten.

Presentatie standpunten Partij voor de Dieren Den Haag YouTube

Zet je idealen kracht bij! De Partij voor de Dieren is de enige partij die niet de kortetermijnbelangen van de mens, maar de belangen van de hele planeet en ál haar bewoners voorop stelt. Steun de strijd: groener, diervriendelijker, socialer; Beslis mee over de koers van de partij; Ontvang een mooi welkomstkado

Toespraak Carla van Viegen op de Animal Rights demonstratie 'Plezier zonder Vizier' 13 oktober

Groen en natuur. Klimaat, milieu en energie. Lucht­kwa­liteit en bereik­baarheid. Bouwen en wonen. Economie en financiën. Veiligheid, privacy en burger­rechten. Zorg, onderwijs en cultuur. Standpunten.

Partij voor de Dieren 2021 / 2021 / Affiches / Home Verkiezingsaffiches in Nederland

Standpunten. Dierenwelzijn. Delen via: De Partij voor de Dieren is de eerste en enige partij ter wereld die de belangen van dieren, natuur en milieu centraal stelt. De Partij voor de Dieren opereert vanuit een ander perspectief dan gebruikelijk is in de politiek.

Partij voor de Dieren Partij voor de Dieren in actie tegen vernietiging groen in Cascadepark

Stand­punten. Standpunten. Delen via: Wat wil de Partij voor de Dieren? Betere bescherming voor bomen en bossen, zowel binnen als buiten de bebouwde kom. Meer erkenning van de waarde van bomen voor biodiversiteit, klimaat, leefbaarheid en gezondheid. Grootschalige aanplant van inheemse bomen en struiken.

Keer het tij! Kies voor: Klimaat- en natuurcrisis aanpakken. Nederland wordt in 2030 klimaatneutraal; We helpen mensen uit de energiearmoede; Grote vervuilers gaan meer betalen; Fossiele subsidies stoppen; Caribisch Nederland krijgt een eerlijk deel van het klimaatbudget; Vrijheid voor dieren. Dierenrechten in de Grondwet; Welzijn van dieren.

Nieuw logo voor Partij voor de Dieren Nieuws Partij voor de Dieren

Dieren krijgen een stem. Er wonen in Gelderland meer dieren dan mensen. In de Gelderse veehouderij leven ruim 20 miljoen landbouwdieren, het tienvoudige van het aantal mensen. De belangen van dieren worden in de provincie momenteel met grote vanzelfsprekendheid genegeerd. De Partij voor de Dieren wil af van dit automatisme.

Kandidatenlijsten verkiezingen 2023 Partij voor de Dieren

Standpunten. Klimaat. Delen via: Onze planeet voorziet de mens in alles wat hij nodig heeft: voedsel, grondstoffen, schoon water en schone lucht. Door hier zuinig mee om te gaan en vervuiling te voorkomen, blijft er ook voldoende over voor generaties na ons.

Republiek on Twitter "WinfredvdP Los daarvan Politieke partijen maken ideologische keuzes

Dieren. Groen en stads­natuur. Klimaat, verkeer en lucht­kwa­liteit. Circu­laire economie, duur­zaamheid en plastic. Aanpak drukte en festi­va­li­sering. Openbare ruimte en wonen. Zorg, onderwijs en cultuur. Veiligheid en financiën. Demo­cratie. Inclu­si­viteit en toegan­ke­lijkheid. Standpunten.

Ons land krijgt nieuwe partij voor de dieren Binnenland Nieuws HLN

Standpunten. Dierenrechten en dierenwe. Dieren en dijken. Delen via: Dijken en kades kunnen aantrekkelijke leefgebieden vormen voor sommige diersoorten. De Partij voor de Dieren vindt dat dieren hun leefomgeving mogen behouden.

Partij Voor De Dieren Political Party Elections At Amsterdam The Netherlands 1032021 Stock

Partij voor de Dieren zet strijd voor dieren voort en dient eigen wet in. De Partij voor de Dieren komt met een eigen initiatiefwet om de bescherming van dieren in de veehouderij in de wet op te nemen. Directe aanleiding is het besluit van een meerderheid in de Tweede Kamer om de wettelijke bescherming van dieren uit de Wet dieren te halen.